![](/fnli/handvest-gezondheid/positieve_pay-offs_in_reclame-uitingen/23375/2.128_0_1.jpg)
Positieve pay-offs in reclame-uitingen
Gematigd en gevarieerd eten promoten
De FNLI ondersteunt initiatieven van leden om een gezamenlijke pay-off te voeren in reclame-uitingen om het belang van gematigd en gevarieerd eten met focus op volume en frequentie van consumptie (van genietproducten) te benadrukken.
![](/fnli/handvest-gezondheid/positieve_pay-offs_in_reclame-uitingen/23377/Commercie_le_communicatie_en_marketing.720_0_1.jpg)
Onze leden
Bekijk hier onze leden en lees hoe ze het aanpakken
![](/fnli/handvest-gezondheid/positieve_pay-offs_in_reclame-uitingen/23382/NVB.128_0_1.png)
Transparante naamgeving van broden
Doel
NVB heeft zich actief ingezet voor transparante en eenduidige aanduidingen van broodsoorten. Dit is intussen in wetgeving geborgd, de overgangstermijn verloopt 1 juli 2022.
![](/fnli/handvest-gezondheid/positieve_pay-offs_in_reclame-uitingen/23385/Schermafbeelding_2022_09_01_om_17_37_59.480_0_1.png)
NVB